Enkhuizen

Cursussen bloemschikken 2023 - 2024 DEZE CURSUSSEN ZIJN VOL

Als bloemen en natuurlijke materialen uw belangstelling hebben, wacht dan niet langer, maar schrijft u zich in voor een cursus bloemschikken bij de KMTP afdeling Enkhuizen en omstreken.

De cursus is niet alleen leerzaam, maar ook gezellig en bestaat uit zeven dinsdag­avonden in de maanden oktober tot en met april. De lessen worden gegeven door Karin Spil, een ervaren docente van het VONK-college in Heerhugowaard.

Karin verzorgt al enige jaren de bloemschikcursussen, en ook dit jaar zal zij met veel enthousiasme de cursisten kennis laten maken met de diverse technieken van het vak. Vooraf bespreekt zij aan de hand van voorbeelden de techniek van het te maken bloemstuk, waarna je zelf de benodigde materialen/bloemen verzamelt en deze mee­neemt naar de cursusavond. Iedere cursist maakt zijn/haar eigen creatie van de opdracht en tijdens de avond worden de ervaringen met elkaar gedeeld.

Je kunt kiezen uit onderstaande cursussen:

· Beginners- en lichtgevorderdencursus (groep 1)
· Lichtgevorderden- tot gevorderdencursus (groep 2)

Waar:       Gebouw van het Leger des Heils, Murillostraat 22, 1611 DC Bovenkarspel

Wanneer: Groep 1:  3 oktober, 14 november, 12 december 2023;
16 januari, 6 februari, 12 maart en 9 april 2024

Groep 2:  17 oktober, 21 november, 19 december 2023;
23 januari, 13 februari, 19 maart en 16 april 2024

Tijd:          Inloop vanaf 19.30 uur, start cursus 20.00 uur tot circa 22.00 uur

Kosten:     Voor leden van Groei & Bloei € 89,00, voor niet-leden € 104,00

Je kunt je uitsluitend per e-mail opgeven onder vermelding van naam, adres en telefoonnummer bij "anneke.bruijn@quicknet.nl" vóór 3 september 2023.